یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مشارکت مردم در تولید ملی باعث جهش تولید داخلی شده و تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، افزود: امیدواریم همه بخش های مختلف اعم از مدیران و مردم با مشارکت یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند و به عنوان راهکاری مهم و اثر بخش برای مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را با تحریم های ناجوانمردانه بر علیه کشور ما شروع کردند و اکنون نیز همچنان ادامه دارد و راه موفقیت در این جنگ نیز مشارکت مردم در تولید ملی است.

لازم به ذکر است در این جلسه صحن علنی شورا، بررسی لایحه شهرداری در خصوص نرخ کرایه پیشنهادی ۱۴۰۳ انواع خودروهای حمل ونقل عمومی مسافر دریزد ،بررسی اعتراض به رای کمیسیون ماده هفت (قطع درخت)، سه مورد بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی بابت معرفی ۲ نفر جهت کمیته نامگذاری،بررسی طرح پیشنهادی کمیسیون شهرهوشمند جهت ساخت و راه اندازی شهرک آموزش شهروندی نیز مطرح و بعد از رای گیری تصمیم گیری شد همچنین تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه علم و هنر نیز مهمان این جلسه شورای اسلامی شهر یزد بودند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا